tisdag 1 juli 2014

Baby presenter

Våra vänner har nu blivit Mormor o Morfar. Så då blev det till att shoppa för mig. Ett besök på stan, och detta blev resultatet till lilla nykomlings sonen. Jag tycker att det är så sött denna pippi dress:)

Jag gjorde också ett kort som ser ut som en body..och en bäbis som jag gjort av cernitlera...Kjell målade den i guld åt mej. Tyckte att det skulle vara en gyllene bäbis:) Nu är paketet inslaget o klart och våra vänners dotter med man har fått paketet. För hon ringde mej/oss igår,  o tackade o var så nöjd över sonens present.  I Stockholm bor denna lilla familjen med nya babyn.
Grattis Jasna och Andreas till er son:)

pysselglitter


5 kommentarer:

JoY sa...

Läckert kort o den guldiga lilla bäbisen, mycket fint. Fin dress ni köpt, tröja har jag sett tidigare men inte byxor, jag gillar också det mönstert.
Kramisar från mig i värmen

Millans Värld sa...

Jättefina gåvor!
Ha en fin dag!
Kram

Lennart sa...

Visst är det kul att handla till " småkottar "!
De käderna är ju såå söta!
Kram

Agneta sa...

så fina presenter, och visst år det kul att handla åt de små. Ett av barnbarnen,,,ja mitt "låtsasbarnbarn" då ju,kommer ner imorgon och jag ser framemot att få handla kläder till en småtting igen :) är så söta!

Millans Värld sa...

Tittar in och önskar dig en härlig helg!
Kram

Skicka en kommentar