lördag 14 februari 2015

Alla hjärtans dag på aktuen

I dag är det alla hjärtans dag...och den har jag fått tillbringa en stund på Akuten...för min astma. Men jag är så glad att jag fick så snabb hjälp när jag kom in. Direkt mötte 3 st upp mig och en följde mig direkt till undersöknings rummet. Där fick jag sitta och inhallera.
Signalknappen la dom snabbt bredvid mig...om det skulle bli sämre. Dom var verklig helt underbara i morse. Jättesnabbt gick det att få hjälp och läkaren var jätteduktig. Jag kände mig trygg där. Och glad att jag åkte in i tid.
En riktigt stor alla hjärtans kram ger jag till min familj, mina föräldrar och alla andra vänner. Den största kramen ger jag till min kära make...som skjutsade mej till akuten idag. 
Han ställer alltid upp för mig oavsett vad det gäller.

Älskar dej Kjell.

11 kommentarer:

Millans Värld sa...

Vad bra att du så snabbt fick hjälp.
Ha nu en skön Alla Hjärtans Dag!
Kram

Kors och Tvärs sa...

Så skönt att du fick snabb hjälp och jag hoppas verkligen att du mår bättre igen. Det är inte svårt att ställa upp för den man älskar
Krya-kramar från oss båda

Lennart sa...

Åter igen!!
Krya på dig!

Kram

Lennart sa...

Åter igen!!
Krya på dig!

Kram

Anonym sa...

Älskar dig oxå:) skönt att få hem dig snabbt. Kjell

JoY sa...

Bra med snabb hjälp när man behöver den.
Krya på dig och Kramizar till er båda

JoY sa...

Bra med snabb hjälp när man behöver den.
Krya på dig och Kramizar till er båda

Matts Torebring sa...

Men snälla nå´n, vad tråkigt. Men samtidigt vad skönt att ha en vän vid sidan som alltid finns tillhands. Hoppas du får all hjälp du behöver. Kram & Krya på dig

Rolle o Carina sa...

Tråkigt att behöva hamna där en sån dag!
Men tur det finns hjälp fr många!
Krya på dig/Kram

V-backen sa...

Härligt att läsa om att du fick snabb hjälp på akuten när du verkligen behövde hjälp. Bra när sjukvården fungerar som den ska.

Rose-Marie i Rosvik sa...

Men så jättejobbigt vännen!!! Krya på dig!

Skicka en kommentar