måndag 16 februari 2015

Kameraväska

Men titta vad jag fick i lördags sedan jag kommit hem från Akuten...på självaste alla hjärtans dag.:))
En jättefin o lagom stor kameraväska. Kjell gick ut en sväng..bl.a på apoteket åt mej..o kom hem även med denna fina väskan.
Nu har jag packat in dom objektiv jag vill ha med mig...batteri laddare och en del olika lins filter och stjärnlins mm. Allt ryms och den blev inte tung heller. Så nu är jag redo för nya äventyr...
...jaja...när jag blir frisk ialla fall:).  Känns som jag redan hade min födelsedag..istället för i morgon. Jag blir 55 år i morgon o ska bara ha fika med mina föräldrar o yngsta sonen o maken förståss.
Det räcker nog gott o väl det. Hade önskat att jag kunnat bjuda hem alla vänner på fika...men det gör jag vid ett senare tillfälle..När jag blir frisk. Men kameraväskan är jag så sjukt nöjd med
...tack Kjell <3 p="">

8 kommentarer:

Millans Värld sa...

Då får jag passa på och Gratulera en dag i förskott.
Kram

Lennart sa...

Praktisk!
Snygg också!
Fortsätt krya på dig!

Kram

JoY sa...

Den ser så mjuk o följsam ut, som en banan, om du förstår vad jag menar.
Kramiz

JoY sa...

Den ser så mjuk o följsam ut, som en banan, om du förstår vad jag menar.
Kramiz

Matts Torebring sa...

Grattis på födelsedagen och vilken fin present du fick. Han är omtänksam Kjell. Kram & krya på dig från oss

Rolle o Carina sa...

Kameraväska är bra till alla sytemdelar!
Själva kör vi med mindre "Pocketkameror"

Ha det så gott/Kram

Rose-Marie i Rosvik sa...

Vilken fin och praktisk kameraväska!!! Kjell har talang för att köpa presenter :)

Stort grattis på födelsedagen vännen ♡

Kors och Tvärs sa...

Jättegrattis på din födelsedag. Hoppas du fått lite större semlor idag, dagen till ära :)

Kramar

Skicka en kommentar