söndag 14 februari 2016

Alla hjärtans dag -2016

Idag är det den 14/2 och alla hjärtans dag:)

Och jag har fått en superfin present av kära maken:))
Jag har sucktat efter en andra maskin till min samling. En Coverstitch symaskin. En sån maskin som egentligen gör hela plagget...med fina dekor sömmar:)) Och just en sån fick jag:)) Jiiihoooo 
Jag kände mig som ett barn när fick denna maskin som just alla hjärtans present. Kjell sa...-Jag gillar att ha en glad fru:) Så varsågod o sy.Hahaha.  Hur glad blir man inte då. Jag har världens bästa maken:))

Älskar dej.

8 kommentarer:

Millans Värld sa...

Men en så härlig make du har.
Så fin present till någon som älskar att sy.
Ha en avkopplande Alla Hjärtans Dag fina du!

Kram, Kram

FREEDOMtravel sa...

Vilken fin present! Härligt! Hoppas vi ses till helgen! :)

Lennart och hans tankar sa...

Kram till er från oss!

Kram

JoY sa...

Så roligt med en ny maskin hihihi
Kramizar ses snart

Rolle o Carina sa...

Ja vad vackert du kommer göra nu!

Ha det gott...Alla Hjärtans Kram på er..

Susanne Persson sa...

Häftigt, skall bli kul och se vad du kommer att sy nu.
Kram

Ulla Widing-Berggren sa...

Fin maskin, kanske vi får se vad du sytt lite längre fram!

Kram till er i norr!

Kors och Tvärs sa...

Så snällt, då kan du pyssla ännu mera :D
Kram

Skicka en kommentar