måndag 6 juli 2020

Idag fyller vår yngsta son Gabriel år

Idag är det en speciell dag för vår yngsta son Gabriel som fyller år just idag den 6 juli🌸
Hipp hipp hurra på din födelsedag älskade son 🎶💝🎂🥳...

Vi tog med oss min mamma och sönernas mormor igår söndag för att åka den långa vägen först till Gabriel för att se deras nya lägenhet dom köpt, kombinerat inflyttningstitt och födelsedagsfirande.

Vi blev först bjudna på lunch som grillades ute på deras fina altan och det var jättegott o alltid jättetrevligt att ses, men liten tår i ögat för mig när vi måste åka hem igen o lämna alla dessa fina som jag älskar av hela mitt hjärta 💗
Och såklart fick vi även godsaker efter maten.

Min lilla mamma fick äntligen se hur dom bor nu och hur fint dom fått det hennes barnbarn Gabriel och hans Sandra.💝

Vi hade en trevlig stund med dessa 2 och rullade sedan vidare till äldsta sonen m fam innan vi skulle åka den långa vägen hemåt igen. Man ska hinna med att besöka båda och då blir det lite speeddating😅

Hoppas du nu får en superhärlig dag idag   💗

6 kommentarer:

  1. Så kul för er alla, och kanske framför allt för din mamma, att ändå få möjlighet att uppvakta sonen och barnbarnet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det var det. Mamma var glad att hon vågade trotsa oro o hälsa på barnbarnen i dessa tider. Jag säger som jag brukar...våra söner m fam skulle aldrig låta oss komma nu i Coronatider minsta lilla dom kände sig sjuka, så visst var det jättetrevligt för oss alla.

      Radera
  2. Tänk vad åren går..
    Så mysigt att ni återigen kan samlas på ett bra sätt.
    Kram till er.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det så...och vart for dom ? ;-) Jo det är supertrevligt att vi kunde ses och att denna gången min mamma kunde vara med. Kram tillbaka

      Radera
  3. Kan tänka mig att din mor var glad efeter den dagen, även om den blev lååång.
    Kramizar och Grattat Gabriel har vi redan gjort hihihi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det var jag också att hon orkade följa med...och framför allt sönerna m fam var också glada. Lite trötta var vi när vi kom hem. Jo tack jag hälsade honom och han hälsade tillbaka. Kramiz

      Radera