torsdag 27 augusti 2020

Service på Mallan, klippning, lite resa

Vi har haft en tid på verkstan här i stan för service och när tiderna är knappa så får man ta den tid som finns😁Han är populär den här killen och hans medarbetare så då får man vänta....eller ta det som blir ledigt.
Det gick bra😄


Sen passade jag på att klippa mej också 👌för det var ett tag sedan sist. Lite kortare blev det 😆

Kjell tyckte att det blev så fint och han var genuint glad för min skull och tog fram mobilen och fotade direkt😘Det känns jätteskönt att ha klippt bort lite hår och fått lite slingor i också👌

Jag har varit lite ivrig om att få åka till skogen och plocka lite lingon till min mamma som behöver...
...men på vissa tuvor var det mest kart så dom lämnade vi och hittade några ställen istället som hade blodröda bär...det är nog för tidigt ännu att plocka lingonen...men lite blåbär kom också med och dom var supergoda 
Vi bestämde dagen efter att vi skulle åka igen en tur med vår nya "Mallan" 😄och hamnade i Gammelstads kyrkstad i Luleå. Det gäller att passa på dom sista semesterdagarna för Kjell.
Men där var inget öppet och allt hade stängt dagen före vi var där...så vi tittade bara runt och åkte vidare igen.
Säkert fint här när allt är öppet och lite mer folk...när allt blir som vanligt igen utan covid -19.

12 kommentarer:

  1. hej killar, jag är väldigt glad över att vara här och jag gillar så mycket rikt innehåll som delas här är väldigt utbildande och inspirerande, jag vill också snabbt bidra med att dela användbar information och mitt personliga vittnesbörd som jag upplevde för några dagar sedan, jag läste liknande blogginlägg på en webbplats för några dagar sedan om en stor kärleksförtrollare som hjälpte så många människor att få tillbaka sin före detta kärlekspartner och han har också den magiska kärleksförtrollningskraften att återförenas och återställa trasiga äktenskap/hem igen. jag var först inte stöder kärleksmagisk stavning tidigare eftersom jag hade en vän som sa att hon hade kontaktat några människor online och hävdade att de är kärleksstavar men de fungerar inte, jag var rädd för att inte falla i samma fälla, tills Jag läste från ett blogginlägg på nätet om den riktiga kärleksförtrollaren Dr.Oduduwa, jag gav det ett försök eftersom det inte skadar att prova något nytt, så idag är det tre dagar sedan jag hade kontakt med Dr.Oduduwa och som han lovade mig att min ex kärleksman återvänder hem för att be mig om ursäkt, jag tar det bara som ett skämt, jag gav dr.oduduwa min man bild och namn och jag gav honom min egen bild och namn, han sa att han skulle gå att lansera en kärleksförtrollning för min räkning och att min man inom 3 dagar kommer tillbaka till mig. Jag följer bara hans instruktioner och jag tillhandahåller det stavningsmaterial som krävs för att få en kärleksförtrollning till handling. Goda nyheter för mig idag fick jag ett telefonsamtal från min man man Showman, han har inte ringt mig de senaste 3 månaderna nu sedan vi gjorde slut, just idag fick jag ett telefonsamtal och sms från honom, han bad mig om ursäkt och lovade att komma tillbaka hem i kväll, här sitter jag med honom just nu och äter middag tillsammans, det verkar vara som en magi eller jag drömmer. Denna kärleksförtrollning av denna goda man Dr.Oduduwa fungerar verkligen för mitt bästa. Jag rekommenderar honom starkt till alla som vill få tillbaka ex kärlekspartner, återställa trasigt hem, kärleksförtrollning för sann kärlek och tillit i ett förhållande, om du misstänker att din kärlekspartner är otrogen mot dig, kontakta honom idag för en snabb brådskande lösning är säker. garanti 100%. skicka meddelande till hans personliga
    WhatsApp
    https://wa.link/q5f107

    till kommunikation med Oduduwa gratis onlinekonsultation idag, bra omedelbart resultat är säkert.

    Vill du ha snabba svar och omedelbar lösning på följande relationsfrågor?:
    Älska voodoo-trollformel för att få ditt ex att bli avundsjuk över att ha lämnat dig
    1. skilsmässa par lösning för att återförenas
    2. hur man får hjälp att få tillbaka ex kärlekspartner
    3. brådskande lösning för att återställa tillbaka ex kärlekspartner
    4. omedelbar kärleksförtrollning för att få tillbaka ex
    5. omedelbar kärleksförtrollningslösning för att locka till sig ex kärlekspartner
    6. hur man får tillbaka ex med voodoo spell
    7. Talismn ring för att få tillbaka mitt ex
    8. svart magi kärleksförtrollning för att locka ex
    9. Talismanring för berömmelse, rikedom och rikedom (för magisk besvärjelse)
    10. Talismanring för Love Dominion and Power
    11. Lotto-lyckonummer (trollformel för talismanring för att vinna spel)
    12. Botemedel mot sexuellt överförbara sjukdomar och blodsjuka (örtmedicin)
    kontakta Dr.Oduduwa andlig healer idag för onlinekonsultation och utöva kärleksbesvärjelsebön för att återställa tillit och kärlek i äktenskap och kärleksrelationer.
    dr.oduduwaspellcaster@gmail.com



    im very happy today

    SvaraRadera
  2. SÖKAR HJÄLP ATT FÅ DITT EX TILLBAKA TILL DIG, KONTAKTA DR ISIKOLO NU
    Jag heter Kara Harvey. Av glädjens överflöd talar mitt hjärta mycket om DR ISIKOLO. Han kom till min räddning när mitt liv var förstört i månader. Min älskare lämnade mig för en annan kvinna och jag visste inte att han var sinneskontrollerad och hypnotiserad. Jag gjorde allt jag kunde för att få honom att återvända till mig men utan resultat. Han lämnade staden med damen och jag hörde aldrig från honom eller såg honom ens igen. Jag letade efter hjälp på nätet när jag läste om hur DR ISIKOLO hjälpte andra kvinnor som hade samma problem. Jag kontaktade honom och han berättade för mig allt som behövde göras, vilket jag efterlevde. Precis som han lovade återställdes kärleken och lyckan jag delade med min partner och han rensades från den mörka charmen de lade på honom och återvände till mig efter 48 timmar. DR ISIKOLO är ärlig i att hjälpa människor och han kan hjälpa dig om du idag bestämmer dig för att kontakta honom. Hans e-postkontakt: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp honom på +2348133261196.

    SvaraRadera
  3. KONTAKTA DR ISIKOLO NÄR DU LETAR EFTER EN PÅTROLIG STAVNINGSSTYRNING FÖR ATT HJÄLPA DIG ATT FÅ DITT EX TILLBAKA.
    God dag allihopa, jag heter Karin Dahlgren och jag kan säga att det var riktigt tungt för mig när min pojkvän lämnade mig för en annan dam. Jag var känslomässigt förstörd och visste inte vad jag skulle göra för att få tillbaka honom. Jag var i nöd i månader och fortsatte att söka hjälp från överallt tills jag fick veta om DR ISIKOLO. Jag kontaktade honom och förklarade mina problem för honom. Han var villig att hjälpa mig och uppmanade mig att följa procedurerna så att han kan återställa kärleken mellan mig och min man och även se till att vi båda var tillbaka till varandra igen. Jag uppfyllde alla krav och han gjorde sitt jobb. Efter 48 timmar fick jag ett sms från min pojkvän som bad om en dejt så att vi kan slänga saker. Nu är vi tillsammans igen och allt tack vare DR ISIKOLO. Han kan hjälpa dig också om du är villig att tro och vara hoppfull. Maila honom bara via: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp honom på +2348133261196

    SvaraRadera
  4. Jag heter Giovanni Jahem. Jag har gått igenom svåra tider med olika män och hittat sann kärlek och äkta acceptans tills jag träffade min man som kom in i mitt liv och älskade mig bortom ord kan förklara. Vi bodde tillsammans i 2 år och vi var lyckliga tills för många bråk kom upp och vi splittrade oss. Jag trodde att jag kunde gå vidare men jag insåg att jag var djupt kär i honom och behövde för alltid med honom. Jag hade inget annat val än att söka hjälp, vilket ledde till att jag kontaktade Dr Isikolo med vetskap om hur han har kunnat hjälpa andra. Han gav mig sin uppmärksamhet och gjorde sitt bästa för att försona oss igen och inom 48 timmar visade sig resultatet och han kom tillbaka till mig och vi hittade på saker igen. Nu har kärleken och lyckan återställts och allt jag kan säga är att jag verkligen uppskattar Dr Isikolo för att han är osjälvisk när han hjälper mig och andra. Hans e-postkontakt: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp honom på +2348133261196

    SvaraRadera
  5. Jag har vägt mina alternativ för operation; men efter att ha träffat en 65 år gammal kvinna på vårt lokala sjukhus som informerade mig om att hon skulle opereras för att ta bort livmodern, tänkte jag att det kanske inte var till hjälp att råda kvinnor att ignorera operation efter klimakteriet med tanken att myomen skulle krympa. Det finns en granne till mig som gav mig en kontakt till Dr Ilekhojie som skickade några örter till henne att använda och nu är hon helt fri och jag är också på samma örter och de förbättras snabbt. Vänligen kontakta honom om du är i samma skick via hans e-post gethelp05@gmail.com eller ring honom på hans direktlinje (+2348147400259)

    SvaraRadera
  6. MIN MAN KOM TILLBAKA TILL MIG MED HJÄLP AV DR WALE OCH JAG ÄR VERKLIGEN ÖVERVÄLDIGD Hej alla. När allt hopp förlorades för att få mitt förhållande att fungera igen mellan mig och min pojkvän gick jag online för att söka hjälp och jag läste och kontaktade DR WALE via hans WhatsApp +2347054019402 som kom och fixade allt och han kommer att förbli uppskattad av mig för resten av mitt liv. Alltför många gånger gick jag igenom känslomässiga trauman på grund av de oändliga problemen jag hade med min man och det ledde till att vi gjorde slut och det var därför jag sökte hjälp och fick reda på DR WALE som kom till min räddning. Han berättade för mig procedurerna och uppmanade mig att följa, vilket jag gärna gjorde och han försenade inte processen att ge lösningar på mina problem och jag fick resultatet på bara en vecka som han försäkrade mig. Bry dig inte om att söka hjälp någon annanstans för han är för bra på att hjälpa människor. Han är pålitlig och ärlig så sms:a honom nu via WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com

    SvaraRadera
  7. Ik kan je nog steeds niet krachtig genoeg bedanken dat dr. Ilekhojie tot op de dag van vandaag is. Mijn man is naar een jongere dame vertrokken omdat ik vanwege PCOS niet kon bevallen. Ik was er zo kapot van en probeerde zelfs zelfmoord te plegen. Mijn vriendin vertelde me over dokter Ilekhojie die hielp haar gebroken huwelijk te herstellen. Ik ging ook online en deed meer onderzoek naar hem en hij vertelde me dat al mijn zorgen opgelost zouden zijn en dat mijn man naar huis zou terugkeren. Hij vertelde me het bedrag dat ik nodig had om voor mijn werk te zorgen en in tegenstelling tot de rest stuurde ik hem maar één keer geld. Precies 48 uur later verscheen mijn man, die ik al bijna een jaar niet meer heb gezien, bij mij aan de deur en was in tranen. Ik was geschokt, maar het was precies wat dokter Ilekhojie me vertelde dat er zou gebeuren. Daar bleef het niet bij, ik kan met trots zeggen dat ik 3 maanden zwanger ben dankzij de kruiden die dr. Ilekhojie stuurde om me te helpen zwanger te worden. Ik deel graag mijn verhaal over Dr. Ilekhojie en hier zijn contactpersoon...WhatsApp hem: +2348147400259 E-mail hem gethelp05@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag såg ett underbart vittnesbörd om Helmah på en försoningssida om Dr Ilekhojies goda gärningar. Jag trodde aldrig på det, för jag har aldrig hört något om ett sådant mirakel tidigare. Ingen skulle ha kunnat övertyga mig om det inte förrän Dr Ilekhojie gjorde ett fantastiskt arbete för mig som återställde mitt trasiga äktenskap efter sex månaders separation. Jag blev verkligen chockad när min man knäböjde och bad om förlåtelse för att jag skulle acceptera honom tillbaka. Jag har verkligen ont om ord att använda för att visa min uppskattning till Dr Ilekhojie för vad han har gjort för mig och hela min familj. Vi är lyckliga tillsammans och det är lugn i mitt hem. Allt detta är möjligt på grund av hans försoningstrollformel. Kontakta honom nu för all form av hjälp du behöver via Whatsapp/ring/viber: +2348147400259

    SvaraRadera
  9. Jag hade ett problem med min man tidigare vilket ledde till skilsmässa med min första man. Minnen av min man fanns fortfarande i mig och jag insåg hur mycket jag älskade honom och har saknat honom. Jag grät bittert den natten och tänkte att jag har förlorat mannen som jag har haft så mycket kärlek till. Jag bad om råd om vad jag skulle göra och en vän till mig gav mig en kontakt till DR Ilekhojie, jag rådfrågade honom eftersom han har hjälpt många människor att försonas. På bara 4 dagar hade jag möte med en andlig försoningsbön med honom och allt vände för gott i mitt liv. Jag bor nu lyckligt med min man igen, vi planerar att förnya våra löften och gifta oss igen. Jag vittnar här idag om att Dr Ilekhojie är lösningen på alla problem i ett trasigt förhållande eller äktenskap. kontakta honom för lösningar på eventuella problem. Whatsapp +2348147400259 eller via hans e-post: gethelp05@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag fick diagnosen myom och komplicerad endometrios för 4 år sedan. Mitt medicinska tillstånd var hjärtskärande eftersom det orsakade mensvärk, uppblåsthet före menstruation, lägre buktryck vilket resulterade i kraftiga mens. Jag utsattes för olika mediciner av min läkare för behandling. Trots mitt besök hos flera läkare blev min hälsa inte bättre eftersom allt de kunde säga och föreslå var operation. På gränsen till att ge upp gick jag till internet för att åtminstone söka efter en behandling. Men jag hittade ett botemedel istället. På internet läste jag ett vittnesbörd om en kvinna som hade myom. Hon delade med sig av en e-postadress till Dr Ilekhojie som försåg henne med örter och rengöring. Lång historia kort, jag har ätit örterna i tre veckor nu och som tur var verkade allt vara okej efter att jag tog det. Jag önskar att jag kunde säga att det är slutet för jag har inte haft några symtom sedan dess.
    Utsätt dig inte för mer fara, använd ett naturläkemedel specifikt från Dr Ilekhojie. Vid intresse kontakta honom via e-post gethelp05@gmail.com och Telegram eller Whatsapp +2348147400259

    SvaraRadera
  11. Min man lämnade mig för en annan kvinna, Det mest smärtsamma är att jag var gravid med vårt andra barn. Jag gjorde allt för att få honom att återvända hem men ingenting fungerade. Jag gick till och med så långt som att förfölja honom men han gjorde det klart att han inte längre ville återvända hem. Jag förklarade för en vän på jobbet som bad mig kontakta Dr Ilekhojie för att få hjälp. Jag hade inget annat val än att prova. Jag skickade ett meddelande till honom via e-post (gethelp05@gmail.com) och han försäkrade mig att han kommer att hjälpa mig att försonas med min man och informerade mig också om att min man manipulerades och fick hata mig och vårt ofödda barn. Efter några dagar efter att jag angav att allt han sa behövdes ringde min man mig på eftermiddagen och han älskade mig också så mycket och ville återvända hem men han var inte säker på om jag skulle ta honom tillbaka. Han lovade att ta igen vår förlorade tid och jag har märkt att det har skett så många förändringar sedan han kom tillbaka och livet har varit bra tillsammans. Om du har några liknande problem, kontakta Dr Ilekhojie och få hjälp. WhatsApp/Viber +2348147400259

    SvaraRadera
  12. Jag har gått igenom svåra tider med olika män och hittat sann kärlek och äkta acceptans tills jag träffade min man som kom in i mitt liv och älskade mig bortom ord kan förklara. Vi bodde tillsammans i 2 år och vi var lyckliga tills för många bråk kom upp och vi splittrade oss. Jag trodde att jag kunde gå vidare men jag insåg att jag var djupt kär i honom och behövde för alltid med honom. Jag hade inget annat val än att söka hjälp, vilket ledde till att jag kontaktade Dr Ilekhojie med vetskap om hur han har kunnat hjälpa andra. Han gav mig sin uppmärksamhet och utförde en försoningsritual för vår räkning och resultatet visade sig och han kom tillbaka till mig och vi hittade på saker igen. Nu har kärleken och lyckan återställts och allt jag kan säga är att jag verkligen uppskattar Dr Ilekhojie för att han är osjälvisk när han hjälper mig och andra runt om i världen. Här lämnar jag hans e-postkontakt gethelp05@gmail.com och WhatsApp/Telegram +2348147400259

    SvaraRadera