tisdag 1 september 2020

Jag gillar broar av alla slag // Polering av rutorna på Mallan//Sista inlägget

Börjar och slutar mitt inlägg med samma text i detta mitt sista inlägg. 

Nu känner jag att jag ska pausa lite från bloggvärlden för jag har inte haft intresse på länge egentligen och jag får se hur det blir i fortsättningen. Blogger är inte rolig att blogga med och kommentarer går inte heller alltid att göra. Så jag struntar i detta nu får jag se hur det känns framöver om jag saknar detta....om det inte händer nåt som jag absolut vill skriva om...för detta har varit en typ av dagbok för mej.
När vi rullar vidare så stöter vi på några broar och jag skriker rakt ut att jag vill fota och Kjell får sakta och ibland stanna till...Kjell sa att jag skulle ha varit en broinspektör istället för kontorist :-) Han har nog rätt:)

Den här bron finns vid Kalix älv och strax efter en camping som fanns där bredvid.
Det är nåt speciellt med broar tycker jag.




Jag hann med att fota några när vi var på väg mot Morjärv där det finns en butik med en massa saker inkl tyger och en massa tillbehör till sömnaden.

Här kom vi då fram till butiken som man inte fattar att den ens finns mitt i ingenstans ;-)


Tygerna låg huller om buller och då blev jag mer vindögd än hittade nåt så det blev faktiskt inte en tygbit med hem😄
Vi rullar vidare för nu var vi på väg hemåt igen.
Väl hemma har jag stört mig så mycket på att rutorna på vår kära "Mallan" varit så dåligt skött av den tidigare ägaren så vi beställde tid hos en kille här i stan som polerat rutorna och dom blev såååå fiiiina och vi är så nöjda.

Bilens rutor blev som nya igen!! :-)


Kille som polerade rutorna är sååå superduktig och det blev så himla bra.
Sedan har jag gjort en märkning bakom "Mallan" också :-)
------------------------------

Om någon av er missade min text så återigen : 
Nu känner jag att jag ska pausa lite från bloggvärlden för jag har inte haft intresse på länge egentligen och jag får se hur det blir i fortsättningen. Blogger är inte rolig att blogga med och kommentarer går inte heller alltid att göra. Så jag struntar i detta nu får jag se hur det känns framöver om jag saknar detta....om det inte händer nåt som jag absolut vill skriva om...för detta har varit en typ av dagbok för mej.

Ha det gott bloggvänner

OBS: Jag kommer att ha kvar min pysselsida:
*******************************************************
Sedan har jag även instragramkonton om ni vill följa oss:
dessssans och ett konto för vår malibu_by_carthago

Kanske vi ses igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar