tisdag 18 juli 2023

Barndop i Hörnefors kyrka

Lördagen den 8 juli-2023  var vi bjudna på barndop för våra 2 yngsta barnbarn. 💖💖


Här hölls dopet i Hörnefors kyrka.
 

Farfar och äldsta barnbarnet  vårat 💞
Här sitter 5 åriga barnbarnet i djupa tankar och dessutom i en klänning som jag hade på mig när jag var i hennes ålder 💖 Gulligt att hon vill använda dom klänningarna hon fått som jag använt 😍
Båda barnen var så duktiga och snälla under dopet. När man varit så snäll och allt gick bra så är det dags för fotografering när dopet är klart och Livia Doris som yngsta barnbarnet heter efter mig och min mamma 💗 och stora syster Lara 💗 #älskarminabarnbarn
Nöjda föräldrar när allt var klart. Klart dom ska vara nöjda för barnen var exemplariska och snälla.
Hörnefors kyrka är verkligen jättefin.

Klart jag måste få en bild av äldsta sonen med familj också efter allt var klart. 💞 #älskarminfamilj

En fin dag och ett fint minne 

4 kommentarer:

  1. Så mysigt att ha barndop för båda flickorna på en gång. Härligt att samla hela familjen kring sådana högtider!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det var riktigt mysigt att få gå på dop för båda. Sen är det ett plus att få träffa alla andra också.

      Radera
  2. Vilken fin kyrka, ser så ombonad ut. Fina bilder på familjerna Kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo den var riktigt fin. Har aldrig lyckats få gå in i den när dessa kyrkor ofta är låsta tyvärr. Nu fick vi se så fin den var äntligen. Tack gulle dej . Kramiz

      Radera