söndag 28 april 2024

Lite fix hemmavid

När vi flyttade hit för snart 3 år sedan så ville jag att gubben min skulle göra en liten typ av spalje. Och självklart som alltid gick det fort för honom att göra den 💞 Sen kunde jag beställa mina rostiga tavlor i den.
Jag var så nöjd så jag frågade om han kunde tänka sig att snickra ihop en till så det blev enhetligt? självklart sa han och vips var den på plats också 

Så det var bara till att börja lasera den för mej. 
 

Beställde fler rostiga rutor/tavlor/skylt vad man nu vill kalla dom från Röda stugan.
Jag blev så nöjd.

4 kommentarer:

  1. Snyggt och bra med en händig man. Ser att det finns lite snöhögar kvar. Kramizar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur visst är det :) Nu har vi bara små högar kvar av snö. Kramiz

      Radera
  2. Så fin de är de rostig tavlorna och en händig man är aldrig fel!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det har kommit till det intresset :) och det är Yvonnes fel :-)) Hon introducerade mig just för röda stugan på nätet. Tur han kan snickra gubben min .

      Radera