Vi har kommit till Holland.
Detta året när vi ändå är här nere runt Holland så är det väl klart att man måste till Obelink.
Stora steg mot ingången 😂
Här fanns en karta på hur man skulle gå och vad som fanns
Hur mycket tallrikar, muggar och koppar som helst i olika färger och kvaliteter.
Stolar i massor av olika modeller.
Här fanns det masssssssssor med stolar att välja på.
Denna stolen till vänster valde vi och satte i vagnen...men jag gick tillbaka och provade den igen och gillade den inte. Den var inte alls så skön som den var när jag först provade den.
Nänä för 2000 kr ska den vara skönare än vad den var.
Runt nästa hörn hittade vi denna stolen. Mycket billigare och mycket skönare.
Så denna stolen valde vi till slut 😅och jag är jätteglad för det.
Supersköna och mycket bättre pris
Bord i massor det också.
Tält, tält tält.
Alltså så många tält av alla olika slag...till och med ett duschtält.
Ett fik fanns det på 2 ställen, och mat såklart.
Madrasser i olika modeller för tälten
Grillar i massor det också.
Plåtisar
Husbilar
Och husvagnar
Vi gjorde vår shopping som blev 2 superfina stolar som är lägre och ryms i husbilen utan problem.
Även med höj o sänkbara nackkuddar.
4 st nya melamintallrikar med gummerad undersida så dom står still på bordet 👌
Skydd i plåt till gasolspisen om det blåser.
Denna ställplatsen vill vi rekommendera för den är så fräsch o fin. Soptunna finns i området och dusch och toa kunde man låna på campingen.
Var lite sugen att sinna lite men det fegade jag ut ....jo jag är ju ändå en badkruka 😄















































Oj vad prylar för oss campare det finns där,verkar vara ett fint ställe!!
SvaraRaderaOch även en fin camping med pool,jag hade hoppat i direkt där :-)
Ha det gott/Rolle o Carina
Jo detta var helt fantastiskt fint, men det är fint på flesta ställen i Holland för dom vet och kan hur man håller allt fint. Sen butiken är superhäftig, det är andra gången vi är här.
RaderaNu kan ni äntligen sitta bra och framför allt lätt att stuva in i garaget. Där finns det saker att gå runt och titta på. Fina tallrikar ni köpte. Kramizar
SvaraRaderaJo det är klockrent att vi hittade dom. Så är det när man vill ha stora cyklar med sig, allt måste få plats :-) Jo dom är jättebra och ligger kvar utan att skramla i skåpen eftersom dom har en gummiring under. Kramiz
RaderaDetta verkar vara ett riktigt stort och välutrustat ställe!! Hade inte koll ... Tack för titten!! :)
SvaraRaderaHej Helena. jo det är ett fantastiskt ställe för oss campare.:)
Radera