onsdag 1 september 2010

Härliga Onsdag=)

Idag blev vi bjudna på lunch....igen!! :))

Vi har snart klippkort på restaurang besök.
Vi intog lunchen på statt.

När vi var klar med maten och jag
skulle gå hem, ville min man att jag
skulle följa honom till bilen.

Han är så gullig...han hade en present
åt mig där. Han gillar att överraska:)
Jag blev jätteglad. Tusen tack igen:)

När jag sedan var på väg hem
gick jag in till mitt gamla jobb,
Folkets hus, numera Nolia.

Där träffade jag min gamla arbetskamrat
Kerstin. Hon hade besök av sin dotter
och dotterson också.

Det var roligt att
träffa både, Kerstin, Sandra och lille Alfred


Denna bilden fick jag av Kerstin när
Alfred var ganska nyfödd.
Nu är han i full gång att
snart vilja gå.

Nog för att det är lite tidigt än:)

Tack för pratstunden tjejer.
Man kan hoppas att vi ses snart igen.

Jag hann precis hem innan störtregnet kom=))

Har börjat förbereda våran campinghelg
vid västra kajen i helgen


Vi är bjudna av Camp4you.
Vi köpte våran husbil där, så då
bjuder dom alla kunder på en helg.

Det ska bli spännande=)

Roligt att träffas alla vi som har
samma intresse...campingliv:)


Ha en bra dag
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar