måndag 4 juli 2011

Cykeltur till Media Markt bl.à

Idag har vi varit på ranten igen. Mycket tunnelbana åkning:))
Det jag känner när jag är i "storstan", det är att jag inte vill bo här.
Jag känner att jag ändå trivs o känner mig som hemma när vi är här.
Men inget är ändå som hemma. Här känns det så stressigt.








Idag cyklade vi ner till Heron City i Skärholmen. Det är en liten
bit att cykla dit....men allt för träningen:)
Där finns iallafall Media Markt och lite andra butiker.
Mina karlar, gillar att gå o titta på alla teknikprylar.
På Media Markt får man klämma o känna på alla sakerna
Som dom säljer där. Det är helt super.








Och ikväll blev det lite monopol.....gissa vem som vann!!! JAG:)))








I morgon bitti börjar vi dra oss norrut:) vi har en son som fyller
20 år på onsdag. Det är stort med 20 år:) då ska vi vara hos våran
andra son i Umeå och fira!! Sen är vi hemma i helgen.
Ni som känner för att komma förbi på lite 20 års fika...och gratta Gabriel är jättevälkomna. För på måndag drar han o jag till Prag.

God Natt

Kram








- Posted using BlogPress from my iPad


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar