söndag 10 juli 2011

Prag i morgon med sonen.

PRAG :))

Godmorgon i värmen:)
I morgon bitti 08.40 går mitt och
sonens flyg mot Prag.
Där ska vi ha 4 dagar tillsammans
och fota allt vi ser:) Det ska bli jättetrevligt
att få göra denna resa tillsammans.



Jag ska skriva och berätta mera när vi kommer hem.
Efter det inlägget kommer jag att ta uppehåll i bloggen.
Så detta blir mitt rese inlägg....det blir resan från Prag:)

Kanske jag kommer tillbaka......
Med bara speciella saker som hänt isåfall
Vem vet:))

Ha det gott
Kram


3 kommentarer:

  1. Jag väntar med spänning på en rapport från Prag! Kram!

    SvaraRadera
  2. Det kommer lite bilder inom kort:) tack snälla för dina kommentarer.Alltid
    lika roligt när man får en kommentar.
    Har tagit ca 600 bilder så det blir svårt att välja. Det var så otroligt vackert
    I Prag. Men dom kommer:) kram till dej son.

    SvaraRadera
  3. Hej! Fina bilder =). Vad tråkigt att du skall sluta blogga, Det är så roligt och intreeant att läsa din blogg. Kram ifrån din vän Carina Carlsson.

    SvaraRadera