söndag 6 november 2011

Sjuk mitt i allt !!


Det jag bad om inte skulle hända.....har hänt. Jag fick också influensa.
Fredag kväll fick jag ont nåt otroligt i knävecken o armvecken
det kändes inte bra kan jag säga. Natten mot i går lördag blev jag
värre under natten. Frossa och feber och superont i kroppen.
Upp o ta alvedon var 3:e timme.
Jag låg hela dagen i går, frös o svettades.
Men lika mycket spring efter alvedon i natt.

Kunde väl inte komma mer olägligt än det gjorde nu.
Mitt i vår flytt ska jag behöva bli sängliggande.
Det som känns ändå superbra, är att sonen har
blivit frisk fr sin influensa, så han hjälper sin pappa med huset.

Då man har så många önskningar att det ska vara
helvita tak överallt och tapetserat om i alla sovrum &
v-rum, plus golvläggning i sonens rum.
Tur kan jag väl säga att jag har en jätteduktig man
och nu även en händig son som hjälper till.
Känns skönt att han har piggnat till, för Kjell tycker
det är så jätteroligt att göra saker i huset med Gabriel.

Känner mig risig idag också, tur är väl att
det finns alvdon, så jag orkar blogga:-)


2 kommentarer: