torsdag 26 januari 2012

Framme i Melbourne:)

I morse vaknade jag 06.00 med svullna ögon...
Men det var det värt:) ;)
Kunde inte riktigt slappna av och sova
förrän sms:et kom fr Gabriel.
Till sist kom det: Nu är vi framme i Melbourne. Äntligen:)
(Gustaf & Gabriel)
Fort skickade jag tillbaka ett tack för sms:et.
Och önskade dom lycka till på andra
sidan av jordklotet. Dom är långt borta nu.
Det betyder så mycket att vi får veta att dom
är framme och att resan gått bra.
Gabriel har varit suverän på att höra av sig till oss.
Och det är jag jätteglad över.

Nu först börjar äventyret för killarna...på riktigt.

*Denna bild fotade jag av från tidningen
som gjort reportaget om dom innan resan.*

Sitter just nu o lyssnar till Mammas favoriter,
en spotify lista som Gabriel gjort åt mej.

Godmorgon alla






3 kommentarer:

  1. Åh, vad kul att resa sådär! De kommer säkert få en superbra resa!

    SvaraRadera
  2. skönt att de är på plats i landet nu!

    SvaraRadera
  3. Helena: visst är det härligt att resa sådär. Jo jag hoppas också att deras resa blir superbra:)

    Håller med dej Agneta. Skönt när man vet att som är framme i landet.:)

    SvaraRadera