måndag 12 mars 2018

Hemsytt i helgen

Jag fick frågan om jag ville göra en testsömnad på den nya modellen "Jota" , en omlottkofta som kommer snart. Frågan fick jag av Mikaela Made by Mi som gör mönster och säljer. Och det ville jag självklart🤗. Jag hade som tur var tyg hemma som passade bra just till denna omlott kofta Jota. Denna kommer att bli superbra att ha till vita långbyxor  i sommar, som jag tänkt. 😘 Jag gillade även skarpt kjoldelen som var perfekt rynkad runt midjan eller hur man ska säga 👍. Tack snälla Mikaela att jag fick chansen att testsy ett av dina kanonmönster💗. Det
Jag satte några spetshjärtan som jag hade för att göra min egna prägel på den.
Sen en spets för att knyta igen och stänga den 😊
Sen har jag sytt syskonmatch till småtrollen våra.  Våra fina barnbarn💕
En snart 3 åring och en 4 månader.


5 kommentarer:

  1. Hur får ni plats med alla dessa fina nysydda kläder?
    Kram till er

    SvaraRadera
  2. Du är så otroligt kreativ och syr så mycket fina kläder.

    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Vad flitig du är! Dessutom alltid bra resultat!!!

    SvaraRadera
  4. Jättekul att du fick testsy. Då kan du även framföra för och nackdelar med mönstret så det blir perfekt.
    Jättefina kläder till småttingarna också.
    Kramizar till er ALLA

    SvaraRadera