söndag 27 maj 2018

Morsdag.

Idag är det morsdag och denna superfina buketten fick jag av yngsta sonen som kom hem dom 22 milen för att umgås med oss och för att umgås lite med mormor också 💖och fira morsdag.

Gabriel hade varit till blomsterbutiken som finns precis bredvid där vi bor och köpt denna fina buketten som han själv bestämde hur den skulle se ut, och dom i butiken satte ihop så fint.👌och som jag nu fått av honom.😍Supervackert.

Idag blev det en jätte vacker bukett m vas till mormor också för honom.💗Hon blev verkligen rörd över tanken och blommorna .
Själva ska vi ta med min mamma ut på en heldag morsdag till ära när sonen åkt hem igen. En mysig helg har tyvärr ett slut också.

Äldsta sonen har också hört av sig idag via skype med dom fina barnbarnen. Grattis Farmor sa Benjamin😍och lilla Amanda satt bara och log på andra sidan luren, tillsammans med deras fina pappa, vår äldsta son. Jag blir så varm i hjärtat när dom skypar med mej och oss.

Tänk vilken tur att skype finns, annars vet jag inte hur jag skulle överleva. Tack fina söner för att ni finns o för att just jag får vara eran stolta mamma.

5 kommentarer:

  1. Vad härligt att du blev så fint firad.
    Själv ska jag strax åka in till byn för barnen ska bjuda ut mig på middag, morsdag till ära.

    Kram och ha en fortsatt fin dag!

    SvaraRadera
  2. Det var en fin blomma, gulligt av honom att komma
    Kram

    SvaraRadera
  3. En så fin bukett visar på uppskattning.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt vackra blombuketter ni fått!
    Vi hade en trevlig lördag med våra fina
    "LS" vänner ni känner,Bernt o Gunilla :-)

    Ha det gott....SolKram

    SvaraRadera