måndag 18 juni 2018

Körkvällen blev bra

Då har dagen D varit här, och som vi sett fram emot den. Vi skulle få träffa Göran Fristorp och Curt-Eric Holmquist !
Annonsen var i vår lokala tidningen om händelsen..

Med en egensydd blus kvällen till ära cyklade jag upp till Acusticum för att möta upp alla körkompisar.
Vi träffades innanför dörren här.
Sen gick vi och repeterade i en lokal bredvid innan repet med Göran Fristorp och Pianisten Curt-Erik Holmquist. Just denna kvällen var vi folk från olika körer och kallades "Festivalkören". Den kören jag sjunger i heter  Blå toner 😘och vi har den bästa körledaren Anette Jernelöf.
Jag måste bara säga att detta var magiskt!! Tänk att få sjunga och köra bakom dessa 2!! det var helt otroligt magiskt!!att få vara med om en sån här sak händer inte så ofta.
Det var 2 glada prickar som ställde upp när jag frågade snällt om jag fick fota dom 😄
Jag hade fixat en biljett till Kjell så han kunde komma och lyssna på oss med alla andra i salongen.

En helt oförglömlig händelse var detta. Gör absolut om det om o om igen , musik är det roligaste jag vet.😄👍En härlig kväll tack för den tjejer, och tack Kjell för fotona och filmerna💕

4 kommentarer:

  1. Kan förstå att det var en speciell händelse. Musik är verkligen glädje
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Vilken händelse! Det måste ha varit magiskt. Nu kan du verkligen "skryta" om att du och Göran Fristorp stått på scen - samtidigt :D
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad roligt för er.
    Du är skitsnygg i den blusen.

    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera