fredag 7 december 2018

Härligt ute

OBS!!
Måste börja detta inlägget med at säga att jag försöker kommentera hos alla här med hos många kommer jag inte ens in att kunna lämna min kommentar till er....bara så ni vet så har jag ingen aning om varför detta inte fungerar...har inte tappat bort er men cyberrymden verkar ha gjort det 😖
*************************************************


Igår hade vi solsken en liiiiiten stund. Då måste man bara ut och röra på sig medan man kan. För om allt går i lås är jag på operation kl 07.00 på måndag morgon och opererar min fot...håll tummarna för mej att inte läkaren är sjuk denna gången också.🏥

Hur som helst var det jättevackert ute och då blir jag lite som en ungdom igen😎Visst får man väl vara lite extra galen ibland?😂
 Det var så fint med pudersnö😄sen mår man gott av en promenad och lite sol i pannan.
 Vill med dessa vinterbilder önska er en trevlig helg.


18 kommentarer:

  1. Tack och trevlig helg till dig med.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tror inte jag har problem med att få eller ge kommentarer, men jag har sett någonstans att blogger hade problem. Hos mig har du kommenterat. Så härligt med snö, jag hoppas vi får njuta lite av den varan när vi kommer hem. Lycka till på måndag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är jätteirritterande att jag inte kan kommentera hos en del...jo hos dej funkar det 👍Jo det är härligt med lite vitt, annars är det så svart ute. Tack snälla 😘

      Radera
  3. Visst är det tjusigt med snön,en fördel att det blir ljusare!
    Men ändå så tycker jag bäst om när det barmark för min Walking :-)

    Trevlig Adventshelg/Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju så...det är snön som gör juset☺️Det finns icebug Rolle 😄Kram

      Radera
  4. Vad synd att inte kunna kommentera, hoppas det går bra hos mig.
    Oj vakrsnö ni fått, gäller verkligen att ta på sig vinterkängorna.
    Kram till er

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är trist...men jag har ingen aning varför det blivit så? Har funkat förut. Jo icebug andvänds flitigt☺️Kram till er

      Radera
  5. Ibland är det svårt med kommentarer både på blogger och WordPress �� konstigt ..
    Håller både tummar och tår att allt går bra på måndag
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo säger så också...konstigt? Tack vännen för lyckönskningen💞 Kram

      Radera
  6. Dina kommentarer hos oss kommer fram Dessan, dont worry! Det är bara så att vi ställt om så att vi måste godkänna alla kommentarer först, innan de syns. Det var när vi ansökte om att bli ansvariga utgivare, då krävdes det att vi ska godkänna kommentarerna ... Så var inte orolig att skriva, och skriv bara en gång. Det kommer fram! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men va bra. Det brukar synas att det ska granskas först innan kommentaren syns, därför trodde jag inte att dom kom fram hos er heller!...men bra då kommer er fram i alla fall...hoppas att dom andra bloggarna löser sig också. Ha det fint

      Radera
  7. Fantastiska vackra snöbilder på dig.
    Trist när det strular med kommentarerna, vet att Matts har svårt med kommentarerna hos mig.
    Tänker på dig Bamse Kramizar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är dom fina😄 Jo det är litetrist när man kämpar o skriver o ibland kommerdom inte fram. Tack för tanken o Kramiz till er också

      Radera
  8. Vilka fina vinterbilder blir lite avundsjuk på snön vi har bara regn mörkt och grått. Men det kanske kommer lite till jul får vi hoppas. Hoppas att det har gått bra med operationen. Ja cyberrymden gör lite som den vill ibland. Kram.

    SvaraRadera
  9. Visst är det ljust o fint med snö. Jag hoppas också att det blir vitt hos er innan jul. Så är det med cyberrymden...den gör som den vill 😆. Kram till dej

    SvaraRadera