söndag 17 februari 2019

Mot Stockholm i helgen

DEL: 1 av vår Stockholmsresa
Eftersom jag fyller år idag när jag skriver detta inlägg 😄....så brukar vi åka till Stockholm för att det även då är Husbilsmässa och sy-mässa samma helg i storstan , en fin present men till oss båda då 😍.
 Vi åkte mot Kallax flygplats och Kjell lämnade av mig i foajen med väskorna eftersom jag har lite knepig fot ännu och så var det glashalt ute så jag vågade inte gå från bilen och från parkeringen.

 Våra vänner som vi träffat via våra bloggar för längesedan , Yvonne och Jakob mötte upp på vårat hotell där vi bodde i helgen 😘Här står Jakob med Piteå kepsen som vi hade med oss till honom. Tänk vilka fina vänner vi fått tack vare bloggen.
 Dom hade presenter med sig till oss båda en läcker paketinslagning hade han gjort Jakob till Kjell👌Fuuult med kaffe !! 👏
 Vi hade med oss ett minne till dom var från oss också : Yvonne fick ett par Piteå vantar som hon gillade för hon är ofta kall om handlederna.
Eftersom jag fyller år idag så fick jag presenter av dom redan i Fredags när vi kom till stan och träffades 😄
 En jättefin muminmugg och ett hemsytt fodral att ha mina hörlurar i och laddsladd i👍
 När vi surrat lite och presenterat varandra så blev vi blev guidade till ett fik som dom tyckte att vi skulle besöka.
****Roy Fares fik var det vi gick till "Mr Cake " 😄****
 Kön var lååång för att få fika här😆
 wow vilka godsaker det fanns där att välja på och snygga var dom dessutom.
Det fanns en del att fika här och supermumsigt var det.
Denna godsaken fikade jag ....mums så god den var😍
På väg från Mr Cake med magen full med bakelser....fortsättning följer av vår Stockholmsresa😃

4 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen i efterskott fina du!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ville underbar födelsedag med goa vänner och Roy Fares bak ������
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det var trevligt att umgås lite och fika gott tillsammans :-) Kram

      Radera