fredag 19 april 2019

Christoffer fyller år idag, (exploding box) :)

Då var det dags för födelsedag igen för äldsta sonen😍
När han fyllde 30 år fick han en "exploding box" som han skrattade så gott åt när han fick😄Därför ville jag lägga ut denna igen...skrattet smittar av sej😄👏

Just nu är sönerna hemma och resten av familjen och det är jättekul att vi kan fira hans födelsedag på rätt dag😘

Idag blev det ingen exploding box som jag gjort för 5 år sedan, men det blev en annan hemgjord sak.
 Jag har gjort ett godisträd med ihoprullade pengar i krukan.
 Den var poppis 😄
Lite cellofanpapper runt så det ser lite lyxigare ut när vi gav honom den.
 Sen kom tårtan fram och vi kunde fira tillsammans
En bra födelsedag har det varit att få rå om alla i helgen och nu blir det middag tillsammans , vi har precis hämtat hit min mamma.
😍
Stort grattis på födelsedagen fina son

9 kommentarer:

  1. Vilken perfekt present, att först få äta lite godsaker och sedan handla det man önskar för pengarna.
    Glad Påsk och kram till er.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo visst var det perfekt att först få godsakerna och sen pengar att handla sig nåt för :-) Kramar tillbaka till er

      Radera
  2. Vilken fin blomma O så mysigt att kunna träffas allihopa o fira. Hälsa och gratta!
    Kram till er

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett gott försök att göra ett tyg av träd hade jag hellre tänkt ...men tycker du att det är en blomma så är det ju också bra :-)) Det har varit trevligt att ha alla hemma denna påsken..men i morgon åker alla hemåt igen. Kram till er

      Radera
  3. Grattis till sonen.
    Vad roligt att dom är hemma så ni kan fira tillsammans.
    Jag gillar verkligen ditt godis/pengaträd, rolig idé.

    Kram och ha en fortsatt fin Påsk!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket vännen. Jo det är inte ofta att vi kan sammanstråla och fira födelsedagar tillsammans när vi bor så långt från varandra. Tack snälla ...det var inte lätt att sätta fast godisarna så dom satt kvar i svampen:-) Hoppas du haft en bra påsk. Kram

      Radera
  4. Vilken rolig födelsedagspresent! Härlig min på Benjamin.
    Ha en fortsatt GLAD PÅSK!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är kul att göra nåt eget och stoppa en slant i den istället för att köpa nåt....bättre att man får köpa nåt själv ist. Benjamin hjälpte nog till att blåsa ut ljuset där med pappa. Ha det bra

      Radera
  5. Inte första gången jag snor idéer från dej :-) Tack! Ett sånt träd ska jag göra till min Simon när han tar studenten om en dryg månad!!! :-) Kram

    SvaraRadera