tisdag 5 september 2023

En bil vi hittade vid Nolia mässan

Vi har haft Nolia mässan här i Umeå i början av Augusti. Jo 
jag vet att jag inte är lika bra som förut att lägga ut på bloggen 😂sen fotade jag inte hela bilen heller 😂men namnet på bilen tog jag kort på i alla fall så man får väl googla. 

Vi hittade denna på mässan, men varför ska alla bilar vara så dyra som är så fina.

En typ av plåtis men med en ny variant av planlösning.


Denna bilen var som en plåtis men med taksäng som man fäller ner ovanför soffan. Superfin verkligen men det är inget för oss eftersom jag lägger mig tidigare än kära gubben min.😂




Hög långsmal kyl fanns det i denna bilen. Jag gillade den och tyckte att dom fått ihop allt fint förutom priset som var lite saftigt 😏
Perfekt med 2 långsoffor och sen kör man ner sängen när man är sugen att göra kväll 😁 Gjorde detta inlägg för att just denna bilen var nog den som hade bäst kompakta lösningen enligt mig själv då 😁

Hade man pengar över så varför inte inhandla just denna då 👌

4 kommentarer:

  1. Det var en smart och ljus framför allt. Ja vi får se vad ni kommer åkande i nästa gång vi ses hihi Kramizar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo deb var ljus o fin och smart ;) Vi kommer med personbilen ...haha. Kramiz

      Radera
  2. Visst var den fin, men det ser er husvagn också ut att vara. Vi har sett den här planlösningen och visst är den häftig, förutsatt att man har någorlunda lika dygnsrytm.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo den var fin och lagom stor för 2 kanske. Man ska absolut ha samma dygnsrytm och det har inte vi :) Vi har sålt våran husvagn för när man varit husbilsåkare var det inte rätt grej att åka husvagn. Så nu kör vi personbilen o tar in på hotell och hos våra vänner och det får räcka för nu.

      Radera