måndag 29 januari 2024

Segt med uppdateringar här :)

Jag har inte varit så bra på att uppdatera oss här på bloggen 😊 Man pysslar på och fixar o donar.

Vilken vinter vi har haft med massor med snö. Trodde nästan vi skulle bli översnöade ett tag när det bara snöade hela tiden 😆🌨

Nu ser vi ut från köksfönstret i alla fall och när solen börjar komma fram känns det riktigt trevligt med vårkänslan trots vi har massor snö ännu kvar.


Jag har haftlite syjobb också 😅👌Tur att jag gillar att sy.
Sytt ett nytt överdrag över släpkåpan för den var helt söndertrasad den som följde med.

Det blev bra och skönt att skydda draget från snö o is.

Dockkläder har jag också sytt till vårt kommande barnbarn som fyller 3 år. Det är mer pillgöra med dessa småkläder än stora vuxna plagg...allt är ju så smått att hålla i men otroligt söta när dom är klar.

Har tittat på barnbarnet när han spelade basket. Det är kvalitet nu när vi nu bor så nära barn o barnbarn💞
Lyckades fota när han gjorde ett av sina mål våran 8 åring.



3 kommentarer:

  1. Ja nog har ni en hel del snö allt och det är så vackert. Ni gjorde helt rätt att flytta nära familjen och får ta del av deras dagar. Kramizar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo vi har ju en del :) och vi väntar att ni ska komma upp hos oss och vara en del av det (fniss ) Jo det är det bästa vi gjort för jag njuter o nyper mig i armen varje dag. Kramizar

      Radera
  2. Oj vad snö ni har, men ändå skönt med riktig vinter tycker vi som bara haft gråväder sedan snön och vintern försvann. Så fina dockkläder även om jag förstår att det är pilligt. Kul också att titta på barnbarnens idrottande!

    SvaraRadera