söndag 18 februari 2024

Igår var en fin dag.

Igår den 17/2 fyllde jag år.....igeeeen 😅😆. Åren går för fort känns det som.

Jag fick det jag gillar allra mest och det är familjen och barnbarnen som kommer hem hos oss💞  Jag fick en jättefin tulpanbukett och en sprillans nygjord norrskensbok som jag ska grotta ner mig i 😍
Detta året bjöd jag på hemgjorda semlor och lite annat hembakat. Tårtan fick stå över detta året.

Denna bild hann jag fota snabbt snabbt förr att dessa 4💗💗💗💗 rör sig ganska snabbt så det gäller att vara snabb. Denna godishög är 8 år, 6 år, 3 år och 10 månader och dom är farmor o farfars ögonstenar.💞
 

4 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott! Vilken fin födelsedag du fick ihop med dina nära och kära. Vilken fin norrskensbok du fick. Det är verkligen ett häftigt fenomen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Jo bara det är present nog att alla träffas. Norrskensboken är nåt jag gillar att se när det smäller som mest på himlen :)

      Radera
  2. En fin dag så som du önskade dig. Är det Calle i FB Norrsken, som skrivit boken? Kramizar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det kan man verkligen säga :) Jo Calle är ju Christoffers kompis från Gotland, han fixade Calles bok till mamma norrskensfantasten:-) Kramiz

      Radera