tisdag 6 juli 2010

Gabriel 19 år idag!!!


GRATTIS GABRIEL




Gabriel 19 år

Idag är det Gabriels Födelsedag! Hipp hipp hurra.

Fikat för gästerna blev ikväll kl 18.00.
Han jobbade, så han ville komma hem, äta och duscha
innan han tog emot främmande=)

Vi uppvaktade honom först när vi åt lite middag
Vi började med en "scrapbooking box", handgjord av mej=)


(i den låg lite pengar.)

Senare på kvällen gav vi några paket till


Här sitter han och begrundar
lådan han fick. Jag hade skrivit en dikt
under den. Samma dikt skrev jag till
vår äldsta son Christoffer när han fyllde år
i April.
Det är precis så här jag jag känner för mina söner=)


"Till min son"


Du är samtliga färger på livets palett
Och när något känns fel kan du vända det rätt

Du kan sången och texten i all min musik
Och för mig är du helt speciell och unik

Ja du har blivit min vän och jag vet vart du står
Det är du som finns kvar när de andra går

Jag önskar dig enbart lycka i livet
Men ber dig att inte ta allting för givet
Men en sak är säker, det lovar jag dig
Att alltid ska du vara viktig för mig

Kram Mamma




Mormor och Morfar kom förbi
och gav Gabriel en "bunt" med pengar=)
Dom är för gulliga med vår son.
Dom är super med båda pojkarna


Sen kom Thomas, Kristina och sen
Cecilia och Neo. Dom hade också ett paket med sig=)
Neo sov mest hela tiden så han
såg vi inte mycket av=)


Gabriel är en liten skämtare=)
Här är det tårtspaden i högsta hugg.
Hugg in tårta vetja=))

Dagen har nu gått till ända
och vi ska sätta oss ner och ta
en riktigt god macka som Kjell
gjort åt oss.

Ha en trevlig kväll alla








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar