söndag 18 juli 2010

Helgen var kort


Oj vad fort helgen går.

Jag och Kjell har varit på jakt
efter en bil. Vi sålde våra nu
för några veckor sedan.
Vi söker och söker....en annan bil

Vi har dessutom varit till Luleå
och Boden och tittat på bilar.

Det är torka på begagnade bilar,
speciellt när vi så gärna vill
ha en Toyota igen=)



Jag tycker det är jobbigt
att åka runt och titta, och sedan
bli lika besviken varje gång
för att alla bilar är så
illa medfarna. En del såg ut som
dom rullat dom i ett grustag=)
Om ändå folk vore rädda och sina bilar.

Mina föräldrar var förbi i helgen.
Var tvungen att ta en bild av
Min pappa och vår son.

Dom var så söta där dom satt
bredvid varandra på altan.
Morfar gick och satte sig
bredvid Gabriel.

" 2 snillen spekulerar"



I morse cyklade vi till Cecilia och därifrån
tog vi en promenad till Barnens Hus=)
Hon fyller år till helgen och önskar sig
saker till Neo...konstigt=).
Det brukar vara så....barnen i första hand=)
Hon pekade i alla fall på en del saker,
men inte var det mycket.
Hoppas vi får tillägg till önskelistan=)

Ni må ha en trevlig söndag kväll alla,
för i morgon är det arbetsdag igen..
åtminstone för en del

Kram

1 kommentar:

  1. Hej, oj vad jag tycker roligt att läsa i din blogg.... Kram Carina C

    SvaraRadera