lördag 31 juli 2010

Nytt igen



Det märks att det är PDOL helg i stan.
Hos oss kan man sitta på altan och höra artisterna:)
Det är som om dom uppträdde hos oss,
så väl hörs det. Men musik är bara trevligt.
Jag är en stor musikälskare.
Man mår så bra då.
Men jag måste också berätta...på tal om att må bra:)
Vi köpte för ett tag sedan 5 nya stolar till altan.
Vi hade från början betalat och beställt
några andra möbler som aldrig kom.
Så vi bestämde oss för att göra om köpet
och ta några andra stolar istället...
som fanns hemma
Nog var jag nöjd med dom, men inte till 100
Vi har förut haft 5 positions stolar som bara
vinglade, knarrade och kändes osäker när
man låste fast dom i ett önskat läge.
Nu blev det 5 postions stolar igen....som även
nu dom började bete sig som som dom gamla
stolarna.
Jag tog vårat kvitto åkte tillbaka
till butiken och sa som det var.
Att dom knarrar, vinglar mm
Vi har bara haft dom i 1 månad.
Kom tillbaka med dom sa killen i butiken!!
Jag trodde inte mina öron.
Vi fick lämna tillbaka alla 5 "rangel" stolarna
och jag fick min grupp som jag velat ha
från första början:))))
Snacka om att man blir glad.
Så i fredags gjorde jag findukning till lunch:)
När mina karlar kom hem så hade jag
dukat fint till lunchgästerna:)
Vid den nya utegruppen på altan
Lite snopna var dom att jag fått igenom detta.
Vi trodde väl alla att det inte skulle gå.
Men butiken tog dom så klart som reklammation.
Lyckan är fullkomlig..kolla själv:)
SNYGGT! Det här är jag:) Nu trivs jag


I helgen firade vi in möblerna med plankstek=))))
Oj så gott det var.


Ha en bra lördag kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar