onsdag 4 mars 2015

Lite etsning...igen

Idag har vi verkligen inget trevligt väder hos oss...det regnar och snöar blött. Inget vidare med andra ord. Så då passar jag på att ha lite hemmajobb/sysslor hemmavid. När jag gjort färdigt allt städ o tvätt...kunde jag pyssla igen med detta som jag gillar så mycket:))
Man blir så varm i hjärtat när man ser den här texten... "Man ska ha husbil" :)). Här är glaset inte riktigt torrt....efter diskningen, och efter ets cremen. Denna gången etsade jag hela glaset.
Nu har jag 2 glas, eller om man vill säga ljus lyktor..som jag testat:) Jätteroligt pyssel. 

6 kommentarer:

  1. Jättesnygga glas o texten sitter som en "smäck" :-)

    SvaraRadera
  2. Riktigt riktigt fint Dessan.
    Själv går jag bara och väntar på alla grejer som jag beställer och inte får hahaha
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Det blir ju jättefint.
    Du har verkligen hittat ett roligt pyssel!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad spännande, du får demonstrera din maskin när vi kommer nästa gång. Kram

    SvaraRadera
  5. Oj, vad mycket man kan göra om man har dom rätta grejerna.

    SvaraRadera
  6. Så fint! Så roligt att kunna göra egna saker
    Kram

    SvaraRadera