onsdag 1 juni 2016

Målarhelg hos sonen o hans fam.

Jag tog själv bussen mot våra söner i går morse. Det tog över 3 timmar att åka, lite drygt faktiskt men det gick ändå bra. När jag kom fram höll sonen m flickvän på att måla huset ett 2:a varv. Jag hann med att umgås lite med dom innan det var dags för mig att åka och hämta lilla barnbarnet på dagis och sedan aktivera honom så föräldrarna kunde måla färdigt för gårdagen i alla fall.

Jobbet för dessa 2 fortsätter idag. Och jag får umgås med barnbarnet. Det är roligt att kunna hjälpa till och avlasta dom med lille B så dom får måla o göra sitt :) 

4 kommentarer:

  1. Bra mycket mysigare att vara med lilla Benjamin än att måla ett stort hus eller hur.
    Kramizar till er

    SvaraRadera
  2. Skulle gärna passa barnet om jag slapp att måla!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Du valde helt rätt. Njut av barnbarnet.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Joy: Absolut helt klart mysigare att ta hand om Benjamin. :) Kramiz

    Lennart: Det kan jag förstå:) Skulle gärna hjälpa till om jag inte hade min rygg o trasiga axlar. Då blir målning inte mitt första alternativ...tyvärr. Kram

    Susanne: Jo jag njuter av barnbarnet varje dag jag är här. I helgen kommer maken hit också och ska njuta av lilleman. Kram

    SvaraRadera