torsdag 30 augusti 2018

Mammas dag idag

Idag fyller min finaste mamma Ă„r 💗
Hipp hipp hurra fina Mamma/SvĂ€rmor/Mormor/Doris pĂ„ din födelsedag đŸŒžđŸŒŒđŸŽ‚đŸŽˆ
Hoppas innerligt att du fĂ„r en bra födelsedag😘
Idag ska jag o Kjell gĂ„ till mamma och uppvakta henne henne med födelsedagspresenter trots vi egentligen har slutat att uppvakta varandra😄. Men i Ă„r blir det i alla fall lite uppvaktning, för i Ă„r Ă€r första födelsedagen utan min fina pappa som fattas oss.💟

Jag hade sytt lite till henne ocksĂ„đŸ˜˜
Och tĂ€nk!! dom passade perfekt till hennes fina kropp och hon gillade dom skarpt, dĂ„ har jag lyckats😄Sen fick hon sĂ„klart ett annat paket ocksĂ„. Grattis grattis lilla mamma💕


9 kommentarer:

  1. Trevligt för dom som har nÄgon kvar i livet!
    Mina bÀgge Àr borta för flera Är sedan tyvÀrr.

    Ha det gott.....Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst Àr det sÄ. Jag Àr jÀtteglad att jag har haft mina bÄda förÀldrar tillsammans o att jag nu har mamma vi kunde fira igÄr. Kram

      Radera
  2. Vi instĂ€mmer hĂ€r ifrĂ„n Norge med ett Stort Grattis till dig Doris Är helt sĂ€ker att det blir en fin dag för dig
    Kramizar Yvonne o Jakob

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mamma hĂ€lsar ock tackar för grattishĂ€lsningen 😘Dagen blev bra o presenterna blev hon jĂ€tteglad över 😄👍Kramiz

      Radera
  3. Det Àr en speciell kÀnsla att fira nÄgon nÀra. kan sÀkert vara speciellt nu ocksÄ dÄ inte din pappa finns kvar i jordelivet, Ätminstone var det sÄ för min manlige Àgare. Men de fÄr njuta av tiden man fÄr med alla sina anhöriga och vara rÀdd om den, men dÀr Àr ni nog rÀtt lika mina Àgare
    Kram till er

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst Ă€r det sĂ„☺️Det Ă€r jĂ€ttekonstigt nĂ€r pappa inte finns lĂ€ngre, jag Ă€r sĂ„ van att ha honom hĂ€r. Tror faktiskt att vi Ă€r rĂ€tt lika, det Ă€r sant. Vi gillar att umgĂ„s m familjen❤️Varm kram till er

      Radera
  4. Grattis till mor sÄ hÀr i efterskott. SÄ klart du sytt nÄt fint till henne ocksÄ. Och förresten - det syns att du Àr hennes dotter :)
    Kram

    SvaraRadera