tisdag 27 november 2018

Anna-Lotta Larsson och vi i körerna :)

Nu var kvällen D kommen när vi äntligen skulle få sjunga med Anna-Lotta Larsson på kvällens konsert.
Det var en trevlig kväll och vi var blandade unga och gamla i kören. Jag är med i en kör som heter "Blå Toner" men alla var inte med denna gången men vi var rätt många ändå som var med. Sen var Hortlax manskör med och sjöng och manliga röster är vi inte vana vid så det var rätt så mäktigt att dom var med också. Sen hade vi med Strömbackaskolans elever från estetlinjen. Dom unga hade så fina röster och speciellt killarna 😘👌
Våran lokaltidning var också där och fotade...känns lite sådär att jag tittade ner just när dom fotade....jag som inte tittade ner mycket utan kunde allt utantill. Men spela roll, det var ändå en trevlig kväll tillsammans med mina körvänner.

8 kommentarer:

  1. Vilken härlig upplevelse för dig.

    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är alltid trevligt när vi blir tillfrågade att vara med och köra :) Det är så bra för kropp o själ:-) Endorfinkickar till massor :) Kram

      Radera
  2. Trevlig upplevelse utöver det vanliga!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är det verkligen kan jag säga. Kram till dej

      Radera
  3. Trevligt att hitta på något utöver det vanliga. Men du kunde inte locka med dig Kjell..;)
    Kram till er

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen☺️Du har så rätt . Hade önskat att han kunde vara med i en kör också, men min kör har bara damer så där går det inte 😂Kram

      Radera
  4. Vilken härlig dag! Sååå kul att få sjunga i stor kör
    Kram

    SvaraRadera
  5. Kul att ni fick vara med om det, inte länge sedan som ni hade Göran Fristorp på besök. Det är kändis tätt i Piteå.
    Kramizar

    SvaraRadera