måndag 11 mars 2024

Vi firade ettåringen lite till

 Nu har gubben frisknat till från sin förkylning så vi kunde åka till barnbarnen och lillan som fyllt 1 år. Farfar var sjuk så jag åkte själv o grattade henne men nu kunde vi åka hem till son med familj tillsammans.

Jag hade med mig 2 st tröjor jag sytt till dom små 💝💝Äldsta 3-åringen hoppade och skuttade och sa "titta vilken fin tröja" !! sen bytte hon bort den tröjan hon hade på sig, älskade barnbarn😇 Dom blev rätt söta båda 2 när dom provade lika "matchi matchi "tröjorna 😍

Lillasyster bytte tillbaka till klänningen jag sydde till storasyster när hon var 1 år😍 Dom var så supersöta när dom båda hade ett förtroligt hemligt samtal med farfar😂😘😘 Älskade barnbarn

4 kommentarer:

  1. Så söta de är i ”farmorssytt”! Den lilla ser verkligen ut att ha mycket bud och spring i blicken då det blir nog en hektisk sommar för föräldrarna….

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dom är våra minsta gobitar och visst börjar hon ta sig fram fort nu minstingen. Kan nog tro att det bir en del spring för föräldrarna.

      Radera
  2. Vilka sötisar, tror att Lara har dragit iväg ordentligt på längden nu. Kramizar

    SvaraRadera
  3. Visst är dom det :) Jo hon känns så stor bredvid lillasyster :) Kramizar

    SvaraRadera