torsdag 17 juni 2010

Jag måste få börja mitt inlägg med att visa
mina snygga örhängen som jag fick igår.
Dom örhängen som Gabriel tyckte att jag skulle
få på köpet. Alltså när han hade köpt
sina smycken i Gamla Stan
Dom är hur ljuvliga som helst

Vi åkte in i morse till stan för att Gabriel skulle få shoppa=)

Detta han också har gjort.

Han är så intresserad av kläder, så jag och Kjell har

gått och gått och gått in och ut i ganska

många affärer.

Men det har bara varit roligt.

Däremot blir man ganska trött.

Det verkar då så på Gabriel..... bryt ihop=)))

Däremot piggnade Gabriel till när vi kom till husbilen.

Hans kompis Gurra ska sommarjobba på Södermalm

i sommar, så då passade vi på att bjuda honom på middag ikväll.

Kjell, Gabriel och Gurra drog cyklandes ner till

Heron City för att kolla in lite tekniksaker bl.a

Jag stannade och tog hand om disken=)


Kram

1 kommentar:

  1. hej!! Vad mysigt ni verkar ha det. och snygg husbil ocksåå..
    Vi åker troligtvis upp till hemmingsmark till midsommar.. Kram din vän Carina

    SvaraRadera