torsdag 17 juni 2010

Shopping



Jag och Kjell tog tunnelbanan in till Stockolm City i går på morgonen.
Men vi började promenaden genom Gamla Stan.
Här har vi hunnit fram till Bron som går över till rikstadshuset


Efter ett tag blir man ju lite trött av allt vandrande=)
Här satte vi oss ner i Kungsträdgården och tog en glass
och en kaffekopp.
Det är så mycket underhållning och arrangemang just nu
innan kungabrölloppet på lördag.
Tv 4 höll i underhållningen just här där vi var.

När vi kom till Sergels torg hade dom satt ut

alldeles nya solstolar som man fick sitta i

om man ville.....och det ville vi såklart=)

När vi handlat och shoppat lite så var klockan

17.00 ungefär...Då fick vi storfrämmande:)Då blev det till att äta på Burger King.

Gabriel fick rejäla och snygga silversmycken till studenten,

men armbandet var för stort och dom hade inga smalare.

I Gamla stan hade vi under dagen spanat in ett ställe

som hade mycket bättre pris än hemma.

Så det blev en tripp tillbaka dit och han inhadlade sina smycken där.

Sen fick han ytterligare en sak att välja på köpet....

Gissa om inte det blev jag som fick den presenten!!

Han är för söt som ville att jag skulle få välja mig en present=)

Jag valde ett par örhängen med vit pärla och en liten silver kula

ovanför med stenar i ....dom kostade 700 kronor!!!

Inte klokt att man fick dom på köpet.

Glad blev både Gabriel och jag.

Tack snälla son.

Kjell har agerat "pressfotograf" Tack för det gullet=)

Idag blir det mera stan.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar