onsdag 2 juni 2010

Lunginflammation igen!!


Tur att Morsdagen gick lugnt till och att
det blev en trevlig dag.
För på natten bröt min lunginflammation ut.
När man är astmatisk så lär man sig
hur hostan ska vara...denna hosta
som jag fick under natten var mer
som en hund skäller.

På morgonen blev det en tur upp
till Vårdcentralen.
Hem fick jag gå med penicillin och
en kortison kur.
Lunginflammation igen.
Så nu är man lagom knäckt igen.

Tur är att jag har en strålande
äkta hälft=)
Han kom hem med ett par
jeans 3/4 shorts som han
ville ge till sjuklingen=)
Han är för gullig=)
Han vet att jag blir så
himla glad när jag
får kläder i present.
Dom var jättefina och
jättemjuka.

Tack igen snälla Kjell.
Du är bara bäst!!
Han vet hur han ska uppmuntra mej=)


Visst är dom fina=)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar