söndag 30 maj 2010

Morsdag


Ja då var denna dagen också över.
Christoffer han glömmer inte sin mamma=)
han ringde mig i morse och "grattade"
på morsdag=) Han satt på
skolan i Umeå och pluggade
inför nästa tenta.
Sen vaknade Gabriel , med nästa
gratulation...på morsdag=)
Vilka söta pojkar jag har,
helt otroligt vad gulliga dom är.

På eftermiddagen hade vi mina
föräldrar hos oss på middag.
Alla utom jag och min kära
pappa åt surströmming.
Fin morsdagsmiddag kan
många tycka...men det är bara
så att det är nåt min mamma
verkligen tycker om.
Hon blir så glad när vi ringer
och ber att dom ska komma och
äta den sura fisken=)
Hon är för söt.

Jag hade gjort ett kort
och gav henne ett paket


Till dej kära mor på morsdag



Jag har haft en bra Morsdag idag
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar