lördag 1 maj 2010

Regnig dag idag

Idag denna regniga 1 maj dag har vi pysslat med lite av varje, som tex så tog
jag och min man en härlig promenad i regnet.
Regnkläder på och så iväg.
Värst är alltid vad man ska ha för skor.
Man blir sjöblöt om fötterna innan man är hemma.
Det var en härlig promenad ändå.

Sen på eftermiddagen satten jag mig och gjorde ett
morsdags kort,
Man vill vara ute i god tid. Detta kort ska inte min kära mamma få.
Nej jag ska naturligtvis göra ett annat till henne=)

Men ialla fall så samlar jag ihop ungefär det jag ska använda
till det tänkta kortet.

Sen kommer det alltid till nåt mera.
Man tar fram... och plockar bort... till man är nöjd=)



FÄRDIGT !!


Glöm inte bort era kära mammor nu den 30/5.

Ha nu en skön kväll...det ska jag ha=)


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar