måndag 24 maj 2010

skor

Idag känns det lite tyngre än vanligt.
Vaknade med ont i lederna och lite
rå i halsen och hosta
Jag har väl fått min influensa av
kära sonen. Men det får gå ändå=)

Det blir väl lite kort makeri idag.
En liten stund då och då.
Jag har några att göra nu under juni=)

Min kära make fyller år 6 juni
Sonens flickvän Jonna fyller år 10 juni
Studentkort till den 11 juni
Min pappa fyller den 12 juni
Som sagt många nära och kära fyller år
Sen är det semester=)))

Har inhandlat en klänning och ett par
söta skor till studenten och middagen
vi ska på. Vill bara visa mina söta skor=)


Visst var dom söta mina rosa skor=)
Jag kan inte ha högklackat så då är
detta perfekta skor att ha
mjuka och sköna.

Nu ska jag ta mig en alvedon och sen börja med lite scrapbooking=)

Kram


1 kommentar:

  1. Hej! Krya på dig. Med mig är bara bra. Jag har lite problem med lite feber och så. kram Carina

    SvaraRadera