fredag 7 maj 2010

Försäljning

I veckan har det varit ganska fullt upp hos oss.
Det är roligt när det händer saker runt omkring en.
Eller rättare sagt så har det hänt mycket
för MEJ som går hemma hela dagarna=)

Måndagen var jag ju som sagt till Bureå.

Tisdagen fick vi för oss att vi skulle sälja
våra släpvagn. Sagt och gjort.
Vi satte in en annons....jag skojar inte om det
tog ca 1 timme innan köparen var här hos oss.
Släpet såldes till 2 jättetrevliga människor.
Vi bjöd in dom på fika sen dom bestämt sig att
dom skulle slå till=)Då blev det kagge mé dopp.
vi satt och surrade i flera timmar, det kändes
som att vi känt dom hela livet.
Glad i hågen åkte dom iväg sen med sitt nyinköpta släp:)

Onsdagen åkte Kjell och köpte ett splitternytt släp
han var så himla lycklig över=))
Bra är väl det=)

Torsdagen var det min tur (ha ha) att få dra med
mig Kjell och åka och titta på NYA trädgårdsmöbler
till våran inglasade altan.(Jag hade först sålt våra
andra möbler i trä till en kille i Boden.
Han köpte ALLT vi hade...nästan =)
Yeees! Det blev att inhandla nya, eller rättare
sagt beställa nya. Det finns aldrig hemma det man
vill köpa nu för tiden. Allt är beställningsvara.
Men det är ju klart att butikerna inte rymmer
allt i lagret. Så man får vackert vänta.

Men den som väntar på nåt gott
väntar aldrig för länge=)

Fredag(idag) var jag och sökte nåt att "pimpa"

vår hammock med. Sönerna vill absolut att
vi ska ha den kvar.
NATURLIGTVIS! ska den vara kvar.
Allt för er söta söner=)
Jag hittade lite saker som jag "pimpade"
den med. Jag blev nöjd.
Jag ska sätta in bilder när vi har hela
altanen klar...hur länge vi nu får
vänta på möblerna. ??


Men det är ju så att man vill ha det man
har bestämt sig för...helst igår=)

Sen får jag se om min kompis från
Umeå hör av sig och vill komma
på en fika om hon kommer i helgen
till stan.

Många kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar