måndag 3 maj 2010

Kiropratorn

BUREÅ
Japp då var det dax igen att besöka min
Kiropraktor i Bureå.
Utan honom hade jag inte varit där jag
är idag. Ingemar är helt suverän på
att hjälpa mig.

Jag har inte vågat släppa någon bakom
min rygg annat är han.
Egentligen är jag lyckligt lottad som
har honom och att det bara tar 1 timme
att åka till Bureå.

Han justerar bara försiktigt tillbaka
mina kotor och revben som har
haft hjälp av mina muskler att
skjuta lite snett.
Han är så försiktig.

Sen är man stilla och lite knäckt
i några dagar efteråt.
Sen blir man som en ny människa igen=)))))

Min rygg blev så här trasig sen jag
varit med om 2 trafikolyckor
som inte var mitt fel heller.
1:a krocken var för 24 år sen
2:a fem år senare.
Så smärta är man van med.
Men man måste ta en dag isänder.

Tur att jag har min kära make Kjell
som alltid ställer upp för mig och
skjutsar mej eftersom jag inte helst
får köra bil efter behandlingen.
Det är för att allt ska hålla och att
man inte ska sitta och spänna sig
i onödag.

Nu ska jag gå och vila mej en stund
och ta igen mej. Vi hörs senare.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar