fredag 25 juni 2010

Nu ska jag berätta





Vi kom fram till Göteborg
och campingen.
Vi kom fram 11.00 och var tvungna att
vänta till kl 13.00 för incheckningen
som vi redan bokat själva
och betalat...dessutom var det
tomt på hela raden där vi skulle stå!!
Konstiga regler dom har en del.

Jag och Kjell väntade i bilen
på campingen medan Gabriel
började traska ner mot stan.

När vi fått checka in
tog vi spårvagnen och
mötte Gabriel nere på stan.
Det är praktiskt med spårvagn,
vi kunde snabbt förflytta oss
till olika butiker som var för
långt att gå till.
Det är stort i Göteborg=)
Och jättevackert.



Vi stannade bara en natt i Göteborg.
Dagen efter skulle vi skicka
hem Gabriel med flyget till Umeå
och storebror.
En ganska trött son skickades
iväg från Landvetter flygplats



Jag och Kjell drog vidare mot Borås.
Gissa vad som fanns där=)))
Jo, en Magnolia butik.
Alla scrappares dröm.
En butik fullproppad med tillbehör
till scrapbooking. Men bara magnolias.






När jag fått handla lite drog vi vidare.



Detta var mitt lilla inköp.
Jag är rätt nöjd över det.
Som sagt så finns det en risk
att överköpa sig, man vill ha allt=)
Men som tur är finns spärren där.



Vi drog nu vidare till Lidköping
och Husvagns-Svensson som Kjell
ville till.
På vägen dit körde vi förbi en massa vindkraftverk



Dom är mäktiga när man kommer nära.
Dom är verkligen stora.

Till slut kom vi fram till Husvagns-svensson efter
att ha kört efter alla bondvägar=)



Kjell fick handla lite som han ville ha=)
Med en nöjd och glad man drog vi vidare.

När vi kört en bit till kom den berömda skylten=)


Då har vi fått se den live=)


Nu ska vi stanna och handla lite mat.
Tacka vetja husbil och att det går
att blogga i den.
Helt suveränt bra=))

Ha det gott
Trevlig midsommar till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar