söndag 29 augusti 2010

Födelsedags kalas




Födelsedags Kalas


(Lådan knåpade jag ihop till min mamma)

I dag blev det lite firande för mamma som
egentligen fyller år i morgon=)

Det blev en dag i förväg,
eftersom Christoffer & Jonna var
hemma i helgen.

Dom ville bjuda ut oss på restaurang
istället för en massa fika.
Och det var som vanligt jättetrevligt=)


Christoffer, Jonna & mina föräldrar



Kjell hade svårt att bestämma sig......


Men Gabriel hade ännu mera problem....
Det är alldeles för mycket att välja på=)

Man får tacka för maten och för
för efterätten som kom fram när
vi kom hem hos födelsedagsbarnet=))

Presenterna vi hade med blev till
belåtenhet. Det känns så roligt
när man lyckats.
Det kändes riktigt bra.


Jag fick världens BAMSEKRAM!!=))
av min mamma för paketen hon fick av oss.

Ja kramar fick så klart alla av henne=))

När vi fikat färdigt så
var det bara för Christoffer
och Jonna att åka
hem till Umeå.

Mammas födelsedag blev jättetrevlig
och verkligen superlyckad:))

Mamma fick detta handgjorda kort av mej=)


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar