tisdag 24 augusti 2010

Snook och Professor P Freestyle

Pratade med min äldsta son nu på morgonen.
Han tipsade mig om Oskar Linnros gamla
vapendragare Daniel Adams Ray.

Han vet att jag giller Oskar Linnros.

När man har 2 söner så har man fått
lära sig att lyssna på deras musik också.
Och jag ska säga att jag gillar hip hop,
och dom som är duktiga på att rappa.

Kolla in dessa 2 killar från snook.
Snacka om skicklighet. Dom får nya ord
hela tiden att rappa om.
Då gäller det att hjärnan är med=)
Skickliga killar. Kolla in



Snook
Framgångsrik duo som sysslar med annat för tillfället.

Numera jobbar Kihlen på egen platta och
Daniel Adams Ray arbetar med klädmärket "Lagom".
Daniel Adams-Ray (Nairobi, Kenya) och Oskar Linnros Ä.K.S. Kihlen (Sundbyberg, Stockholm) formade gruppen Snook år 2000.

2 kommentarer:

  1. jasså du diggar freestyles på dagarna? Dock måste jag för att få ro i själen berätta för dig att det bara är Danne av dom där två som är från Snook. Den andra snubben är Professor P. Oväntat blogginlägg från din sida dock kära mor! Roligt!

    SvaraRadera
  2. Du trodde tydligen att jag inte hade koll på det, kära son...men det hade din kära mor=)) ha ha

    SvaraRadera