fredag 18 februari 2011

Den 17:e Februari -11



Min Födelsedag



Tänkte sätta in lite bilder sen igår.
När jag fyllde år :))

Det blev en lugn och skön kväll.



Här lyckades min man
fånga min pappa, mej och
min mamma tillsammans.



Gabriel verkar må bra där han sitter.


Min man Kjell verkade dock fundersam.....


Såg ut som jag pysslade med nåt under bordet
som han försökte se efter vad det var....ha ha


Här är min Pappa och Jag



Nu kommer ett gäng bilder på presenterna, dom som fotades.


Det är som på julafton
att fylla år...roligt med paket
hur gammal man än verkar bli:))


Denna snygga Tunika klänning
fick jag av Christoffer och Jonna.
Christoffer är så duktig på
att hitta kläder till mej,

Och se det lyckades även denna gången:)))

Lite loosfit och jätteskön.

Tusen tack till er söta ungdomar.


Nyaste skivan "Michael" fick
jag också av Gabriel.

Med nytt material av Michael Jackson
Skitbra var den...tusen tack sonen:))

Canada snow tofflor



Nike vomero skor:))) superbra





Som ni ser så fick jag en massa
fina saker som jag behöver.

Kläder, skor, silver kedja, lampa, CD skiva,
sköna tofflor som jag önskat mig & pengar.

Tusen tack alla söta i min familj
för allt ni fixat till mej.

Ni är bara bäst ALLTID


Detta var fikat som
bjöds på under kvällen.

Måste också få klämma in
och tacka för alla gratulationer och
telefon samtal under dagen igår.

Tack för att ni finns.

Ha en bra dag.



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar