torsdag 10 februari 2011

Restaurang Herrgården


Restaurangbesök:)


I går kväll blev vi bjudna
hela familen till Herrgår`n
på 3 rätters middag.

Vi var 3 st förväntansfulla
som satt och väntade på maten


Kära maken.
Han gillar verkligen inte
att vara med på bild
så därför fotar han
oss istället:)


Här kommer maten som
jag fotade under kvällen:)

Förrätten var en
Rom toast med gräddfil


Sedan kom varmrätten in:
Oxfile i rödvins sås
och
mandel klyft potatis eller
kroketter



Till sist
Efterätten:
Vit och mörk choklad mousse


I skymnings ljuset försökte jag
ta kort och föreviga detta.
Utan att använda blixten
och visa andra att jag ville fota:))

Inte för att jag brukar bry mej
vad andra tycker om jag fotar.
Jag har fått en fin kamera
och vill verkligen använda den:)

Men man ser vad vi åt
trots lite mörker:)

Det var Restauranglinjens killar
som serverade denna kväll.

Dom var duktiga och snabbt
fick vi maten:)

Här är Son & Mor mätta & belåtna:)
Gabriel o Jag
Här ser vi verkligen
samlade ut:))

Vi visste nog inte riktigt
om kära maken fotade
eller ??

Men trevligt hade vi.
Att få äta gott och
bara få umgås.
Det är guld värt.

Sonen & Jag i ett trevligt samtal:)

Men nu åter till vardagen....
Dammsugaren fram för lite städning.

Mindre trevligt men ett måste ibland :))

Kram








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar