söndag 6 februari 2011

Restaurang, Jonna hos oss, Tacomiddag:)


Ja då var även denna helgen över.
Tråkigt men sant.

Helgen har ändå varit rätt bra.

Fredagkväll såg vi den nya svenska
filmen "Psalm 21"



Ytterligare en dålig film,
men bra skådis Jonas Malmsjö.
Vi verkar bara hyra dåliga filmer:))

Lördag kväll blev vi utbjudna
på restaurang av mina kära föräldrar.
Dom är helt suveräna dom 2 :)
Efter middagen gick vi över
hos mor och far på kaffe.
Det tackar vi varmast för.

Idag söndag ringde det på dörren
och någon kliver in och försiktigt
säger -"hallå".
Jag svarade hallå men like tveksamt...
Hon var så försiktig att jag inte
kände igen hennes röst.....

Till jag får se världens bästa Jonna
som stod i hallen.

Oj oj så himla glad jag blev
över att få se henne.
Det var nästan som att Christoffer
också kom hem till oss och
överraskade oss.


Detta är våran fina blivande sonhustru. :)

Hon hade verkligen tid också
att sitta ner med oss och umgås
innan hon skulle ta bussen hem till Umeå igen.

Tack Jonna, det var jättetrevligt.
Jag var varm i hjärtat länge efteråt:))

Jag hoppas verkligen att hon kommer
på fler spontana besök när hon är i Piteå.
Jag älskar att få spontana besök.:)


Sen på eftermiddagen idag hade vi
Cecilia och Neo på tacopaj middag.

Här sitter Gabriel, Cecilia och Neo och tittar på en
massa olika disney filmer
på våran ipad.



Neo satt blickstilla och tittade.

Tack alla kära ungdomar
för denna fina dag och mina kära
föräldrar för maten i lördags.

En bra helg helt enkelt.

Ha en bra söndag kväll

Kram

1 kommentar: