onsdag 16 mars 2011

Dagens bilder till musik


Oj vilken härlig dag idag.

Var till min tandläkare och
gjorde en uppfräschning bara,
nu på morgonen.
Han är så duktig Ronny ,och min tandsköterska
o goda väninna Ann-Britt är också duktig.

Roligt att gå till tandläkaren
när det jobbar så trevligt folk där:)
Och att man blir fin i munnen:)

Efter det gick jag till
min mor & far.
Vill bara berätta att deras
köksgrupp som dom sålde
på Blocket igår, var såld
inom 5 min sedan annonsen
var inne...ibland går det
fort att sälja saker:))

Sen har jag dagens bilder...
på mina söta kompisar i busken:)






Så länge vi har dessa söta som
trivs o kvittrar ute,
så finns det hopp.

Med tanke på hur jorden
missköts av oss människor((

^^^^


Medan jag sitter och
lägger in dessa bilder
så lyssnar jag till denna
nya skivan som jag fick av
min man i går:))

Han vet att jag älskar
musik. I år tycker jag
det var ganska hyfsade
bidrag som var med.

Melodifestivalen -2011
Kan inte mer än njuta
och spela ganska högt:))



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar