tisdag 29 mars 2011

Nya fälgar så småningom:)

Nu ska jag prova att göra ett nytt
inlägg efter strulet med min blogg.
Tur att jag fick hjälp:) av sonen.

Iallafall så ska jag lägga ut en
liiiten:) bild på våra nya
fälgar på bilen.

Jag är bilintresserad och är
intresserad av vilka fälgar te.x
som ska ínhandlas.






Detta blev resultatet
och dom kommer på vår bil
ca 15 april:) det är då det är
sista dagen att ha vinterdäck.
Kan bli lite tidigare än det.

Vi ska på en resa i slutet av
April eller början av Maj
till Christoffer o Jonna i Umeå.
Så innan dess är det bytt iallafall.

Förhoppningsvis har han gjort
sitt examensarbete klart då
så vi kan uppvakta honom
på födelsedagen i Umeå.

Ljuvligt med sommardäck igen.
Och ljuvligt att Christoffer kommer närmare
oss, åtminstone ett tag till.

Sen vet vi inte vart han/dom får jobb.
Men det tar vi då:))

Sköt om er

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar