måndag 28 mars 2011

Härliga Måndag m Gekås på tv


Fy bubblan vad kallt det blåste i morse när jag var på cykeltur.

Tog faktiskt fram cykeln i helgen för en premiär tur.


Jag använder inte cykeln på vintern,

så då blir det värsta AHÁ upplevelsen när man slipper gå överallt:))


Men det blåste småspik i morse så någon njutning blev det inte.



Nu ser jag bara fram emot mitt favorit program

på kanal fem 20.00 ikväll



Jovisst:)) Ullared.




Nu är det nog roligast för oss som varit till butiken några gånger.

Och i sommar blir det en tur igen.

Dom har sån fin camping o billig.


Men det är det mesta som har med Gekås att göra.


Sen är mina favoriter...

dom 3 systrarna som besöker både

campingen och butiken i tv-såpan.


Den ena svär hela tiden och ser så arg ut

men är nog i själva verket jättesnäll.

Jag gillar dom och tycker att dom är så söta.


Ni som inte besökt Ullared och Gekås varuhus,

ta er dit och upplev stämningen.


Ha en bra Måndag

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar