onsdag 23 mars 2011

Nytt i köket LIME


Jag blev så sugen att ta
bort den svarta ljuskronan
från köket. Tänkte väl inte
på att vi skulle köpa en ny:))

Men så blev det...


Så här såg köket ut före


Vi gick till Elkedjan och tittade
och hem med en limegrön lampa...såklart:))

Yngsta sonen fick godkänna den först:)

Jo jag vet...jag är lite
förtjust i den fägen.

Jag tycker att det blir
så ljust och trevligt.

Så här blev det efter


(Färgen gör sig inte riktigt rätt här på fotot)


Så...ny lampa och nya gardiner,
och så sydde jag nytt överdrag
på stoldynorna...
billigt och bra.


Det bästa är att alla i familjen
tyckte det blev fint.

Jag har återanvänt det
jag har haft i husvagnen...
det gröna blommorna och
tabletterna på bordet.


Suuuveränt:)))

Ha en trevlig kväll

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar